Καθώς ψάχνω να βρω την κούραση από το χθεσινό τετράωρο Jam και τους συνήθεις άλλες φορές πόνους στο σώμα αλλά βρίσκω μόνο περισσευούμενη ενέργεια και στενοχώρια που τέλειωσε και χωρίσαμε, συνειδητοποιώ γελώντας ότι τώρα, σε αυτή την ηλικία, κατάφερα να χορέψω τόσο πολύ και τόσο έμφορτος συναισθημάτων και διανοητικής καθαρότητας.
Καθώς κοιτάζω τις φωτογραφίες των χορευτών και των μουσικών της κολεκτίβας T.I.M.E, από το χθεσινό "Καθαρό Jam" πέρα από την χαρά βλέπω και συγκέντρωση, εμπάθεια,
Μου επιβεβαιώνεται ότι το Contact Improvisation είναι η μοναδική δραματουργική λύση που έχουμε για την στιγμή που συναντιούνται δύο σώματα και δεν θέλουμε να περιοριστούν στην αναπαραστατική ικανότητα του κάθε περφόρμερ.
Σιγά σιγά το jam, σε μια δαρβινική εξελικτική πορεία. αποκαθαίρεται από την ενδοστρεφή new age αισθησιακή πλευρά του και πηγαίνει προς την κατεύθυνση που ονειρευόμουνα όταν πρώτο διάβασα μια παράγραφο για το Contact πριν 34 χρόνια, να εξαφανίσει τον διαχωρισμό θεατή - συμμετέχοντα, επαγγελματία –ερασιτέχνη, και να εξελιχθεί σε μια αισθητική της εποχής μας, που τριπλάρει τα προβλήματα κόστους παραγωγής και κλειστών φορμών του χορογραφημένου έργου, αντιπροτείνοντας μία τέχνη της ετοιμότητας και της αμεσότητας.
Σε κανένα βιογραφικό μου δεν θα γραφτεί ότι θεωρώ το χθεσινό jam σαν μία από τις καλύτερες παραστάσεις που έχω συμμετάσχει, με τους μουσικούς να πραγματοποιούν μια φανταστική συνάντηση των πρώιμων Pink Floyd με τον Morton Feldman σε ελληνικό μουσικό τοπίο και τους συγχορευτές μου να έρχονται με ενέργεια, τόλμη, χιούμορ, προσωπικές ιστορίες.
Καθώς κοιτάζω τις φωτογραφίες των χορευτών και των μουσικών της κολεκτίβας T.I.M.E, από το χθεσινό "Καθαρό Jam" πέρα από την χαρά βλέπω και συγκέντρωση, εμπάθεια,
Μου επιβεβαιώνεται ότι το Contact Improvisation είναι η μοναδική δραματουργική λύση που έχουμε για την στιγμή που συναντιούνται δύο σώματα και δεν θέλουμε να περιοριστούν στην αναπαραστατική ικανότητα του κάθε περφόρμερ.
Σιγά σιγά το jam, σε μια δαρβινική εξελικτική πορεία. αποκαθαίρεται από την ενδοστρεφή new age αισθησιακή πλευρά του και πηγαίνει προς την κατεύθυνση που ονειρευόμουνα όταν πρώτο διάβασα μια παράγραφο για το Contact πριν 34 χρόνια, να εξαφανίσει τον διαχωρισμό θεατή - συμμετέχοντα, επαγγελματία –ερασιτέχνη, και να εξελιχθεί σε μια αισθητική της εποχής μας, που τριπλάρει τα προβλήματα κόστους παραγωγής και κλειστών φορμών του χορογραφημένου έργου, αντιπροτείνοντας μία τέχνη της ετοιμότητας και της αμεσότητας.
Σε κανένα βιογραφικό μου δεν θα γραφτεί ότι θεωρώ το χθεσινό jam σαν μία από τις καλύτερες παραστάσεις που έχω συμμετάσχει, με τους μουσικούς να πραγματοποιούν μια φανταστική συνάντηση των πρώιμων Pink Floyd με τον Morton Feldman σε ελληνικό μουσικό τοπίο και τους συγχορευτές μου να έρχονται με ενέργεια, τόλμη, χιούμορ, προσωπικές ιστορίες.
Το καθαρό Jam
Τώρα που 25 χιλιάδες αναγνώστες Κυριακάτικης ελευθεροτυπίας έμαθαν για το jam
Τώρα που όλοι "ξέρουν" τι είναι ένα jam
Τώρα που τέλειωσαν οι Απόκριες
Τώρα που τα σώματα μας κινήθηκαν, συσπάστηκαν, εκτάθηκαν, χόρεψαν με όλους ταυτόχρονα
Τι μένει;
το Καθαρό Jam
είναι αυτό που γίνεται την επομενη Κυριακή μετα την καθαρή Δευτέρα
είναι αυτό της νηστείας
όταν έχετε χορτάσει rolling point, σηκώματα, πάτωμα, τριβές, προσωπική έκφραση, φλερτ, γλυκόηχες ρυθμικές αρμονίες......
είναι αυτό της νηστείας
όταν έχετε χορτάσει rolling point, σηκώματα, πάτωμα, τριβές, προσωπική έκφραση, φλερτ, γλυκόηχες ρυθμικές αρμονίες......
είναι το jam που θα καλωσορίσουμε τους μουσικούς της κολεκτίβας T.I.M.E για άλλη μια φορά και θα επιμείνουμε να τους ακούσουμε τον κάθε ένα ξεχωριστά
είναι το jam που η μουσική θα είναι γυμνή
και κάθε χορευτής θα θεωρεί ότι κάθε ήχος απευθύνεται σε αυτόν
είναι το jam που κάθε ήχος, κάθε βλέμμα, κάθε συνάντηση, κάθε άγγιγμα θα είναι μια πρώτη στιγμή που δεν θα χαθεί αλλά θα φτιάξει μια καθαρή γραμμή
είναι αυτό που θα έρθετε μόνο για την σπάνια μοναδική πιθανότητα να
αισθανθείτε κάτι αγαπητικό
αισθανθείτε κάτι αγαπητικό
9 Μαρτίου, 8 μμ
ελεύθερη συνεισφορά για το τσίπουρο και τα όργανα των μουσικών