Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Πασχαλινό Jam



Jam την Κυριακή του Πάσχα;
ΟΧΙ ακόμα.
Έχω ένα όνειρο, να προσθέσω  νέα έθιμα, νέους τρόπους κοινωνικής συνεύρεσης της νομαδικής πια ζωής των χορευτών στους παλιούς της γεωργικής κοινωνίας από όπου προέρχεται το Πάσχα.
Να ανακατέψουμε το rolling point με το γύρισμα της σούβλας, το τσούγκρισμα των αυγών με την επαφή των σωμάτων, να κάνουμε κύκλο γύρω από ένα γεμάτο τραπέζι, να κάνουμε round robin αλλάζοντας θέσεις στο ψήσιμο και στον χορό, να καταλάβουμε την φάσια τραβώντας αργά φρεσκοψημένες πετσούλες, ..... αλλά όποτε το λέω στους γύρω μου χορευτές μουσικούς όλοι ξαφνικά έχουν χωριά, γονείς, .......

Οπότε το Jam ΔΕΝ θα γίνει αυτή την Κυριακή του Πάσχα αλλά την ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΩΜΑ.
Για όσους για να πιστέψουν χρειάζονται να αγγίξουν.
Και αυγά, όχι σώματα, θα σπάσουμε.
Και θα σηκώσουμε, όχι τον σταυρό, αλλά τον άλλο
Και θα ανέλθουμε στους ουρανούς, στον 6 όροφο
του Συνεργατικού στούντιο

Μαζί μας οι μουσικοί της κολεκτίβας των ΤΙΜΕ θα δοκιμάσουν άλλη μια φορά τις τονικές κατανύξεις τους

Kυριακή 19 Απριλίου, 6 μμ

Φέρτε το πιό γερό αυγό σας

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

ΕΙΜΑΙ ΤΟ CONTACT


Ανοιξιάτικο εργαστήρι Contact Improvisation
8 Απριλίου – 13 Μαΐου


Θέλω να είμαι το Contact
Και δεν ξέρω τίποτα
Και το contact είναι μου
Και δεν ξέρω το σώμα μου, την γη, τον ουρανό, το θηρίο
Και το contact συμβαίνει μόνο μαζί σου
Κάθε εσένα
Κάθε πείνα μου
και λεπίδα σου,
Κάθε ρίζα σου,
και αστραπή μου
Κάθε αιώρηση σου
και κάθε κομμάτι της λάσπης μου,
Και ραβδί και πέτρα και άνθος μας
Στο επόμενο σχήμα μας η καρδιά μου δεν θα είναι μυς

Παλιές παιδικές χαρές θα ισορροπήσουν στο στν και Εντγκαρ Αλαν Ποεθα μας δέστε                                                       ήθος μας
Μυστήρια και καταιγίδες θα μας δέσουν
και τα σύννεφα μας θα πάρουν μορφή
Και ακριβώς όπως εγώ
έχω ανάγκη κάθε κομμάτι σου έτσι και εσύ έχεις ανάγκη κάθε κομμάτι σου
Είμαστε το αίμα και οι μυς μας,
δέρμα και οστά.
σκέψεις και σκατά
πηγές και μνήμες.
Και Τζέιν Γιολεν και Εντγκαρ Αλαν Πόε

Γι' αυτό
ας γιορτάσουμε αυτές τις μέρες που μόνοι θα είμαστε μαζί κάπου σαν σε παράξενη εκκλησιά, όπου σκύβουν αλλά ποτέ δεν πέφτουν, προσκαλούν για να μοιράζονται, στηρίζονται και χωρίς θαύμα αιωρούνται, όχι από πίστη αλλά για τάμα
Στον επόμενο τόνο η καρδιά μου θα είναι στην ίδια χαρά με την δική σου


8 Απριλίου – 13 Μαΐου (παράσταση;) Τετάρτη 8-10 μμ Σάββατο 4 – 6.30μμ
Κόστος: 10 Μαθήματα 40 ευρώ (συν ΦΠΑ)

Απαραίτητη η κράτηση θέσης: 210 7562602 ή lathoskinisi@gmail.com

Ο Κωνσταντίνος Μίχος περιφέρεται σαν νομάδας από τον κινηματογράφο και την μουσική στον χορό, ενώ ταυτόχρονα γράφει, διδάσκει, χορογραφεί, χορεύει και βγάζει τον χειρότερο εαυτό από τους ανθρώπους αφήνοντας τους χωρίς δικαιολογίες.
Επιμένει να πιστεύει ότι η σωματική επαφή είναι το μοναδικό λυτρωτικό μυστήριο.


Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Το σημερινό μαθημα Contact Improvisation




• Πως να κινείσαι σαν πλήθος,
• Αιώρηση,
• Ορμή και momentum
• Αέναη εναλλαγή σε όλη την κινοσφαίρα,
• Η επανάσταση δεν μπορεί να γίνει χωρίς την σωματική συμμετοχή

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Εργαστήρι αυτοσχεδιασμού με 10 μουσικούς απ'όλο τον κόσμο


https://www.facebook.com/events/643031412475749/

Λόγω του εργαστηρίου, το μάθημα Contact Improvisation του Σαββατου 14 Μαρτίου δεν θα γίνει

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

τα μαθήματα συνεχίζονται

εξερευνώντας την ταχύτητα, τις εκρήξεις ενέργειας, αυτό που μας τρώει από μέσα μας για να ξεπεταχτεί, την κίνηση μέσα στο πλήθος με ασφάλεια


Garage Jam


Contact Improvisation Jam με τις Mongrelettes 
Σάββατο 28 Φεβρουαρίου


Ένας λόγος για τον οποίο βαριέμαι στα Contact jam είναι επειδή οι περισσότερoι χορευτές συνήθως ακούν κάτι σαν new age μουσική. Ακόμα και όταν οι μουσικοί στο jam είναι διαφορετικοί, όπως συνηθίζουμε στο στούντιο μας, πολλοί συνεχίζουν να χορεύουν με μια ληθαργική λικνιστικότητα λες και στα αυτιά τους συνεχίζουν να ακούν παγκοσμιοποιημένη έθνικ γενικολογία.

Αλλά τι θα γίνει με όσους από εμάς θέλουμε να συναγωνιστούμε την ταχύτητα των δίλεπτων ροκ τραγουδιών; που λιγώνουμε με τους ήχους της φαρφίσας; σπάμε στα ξεσπάσματα της κιθάρας; επιμένουμε σε αυτή την αιώνια νεανικότητα των 60'ς που δεν ζήσαμε; που προτιμάμε να ακούμε άγνωστα γκαράζ ψυχεδελικά συγκροτήματα, αρνούμενοι όλη την εμπορευματική εξέλιξη του ροκ;

Μπορεί το Contact Improvisation να συντονιστεί με τους μανιασμένους λυγμούς της ψυχεδέλειας; 
και μάλιστα από ένα γυναικείο συγκρότημα;

Ραντεβού το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου, στο πρώτο Contact Improvisation Jam στον κόσμο με ζωντανή συνοδεία ένα γυναικείο γκαράζ συγκρότημα, τις Mongrelettes.

Η είσοδος θα είναι με ελεύθερη συνεισφορά,
η οποία σύμφωνα με τον Μαρξ θα είναι ανάλογη με το πόσο χρειάζεστε ένα τέτοιο δρώμενο, αλλά δεν θα επιτραπεί σε όσους: 
θέλουν μόνο να βλέπουν και  να ακούν,
σιχαίνονται να ιδρώσουν, 
τα σώματα τους δεν επιζητούν μια ευκαιρία να ξεσπάσουν μαζί με άλλα, 
κουράζονται και ξαπλώνουν 
και τέλος πάντων σε όσους και όσες δεν ξέρουν αλλά και ούτε θέλουν να μάθει το σώμα τους τι μπορεί να απαντήσει στο ουρλιαχτό της Marika Yé Yé, στην ατίθαση εμμονή της κιθάρας και του μπάσου της Mariloo και της Calamity, στο κοφτερό δάκρυ της φαρφίσας του μόνου άντρα στο γκρουπ Titto Mongrel και στην επίδραση του Φελντενκράις που διδάσκει η Silver Bruise (με ψευδώνυμο Μαριλένα Πετρίδου) καθώς γεμίζει στα ντραμς τα 4/4.

Θα αρχίσουμε στις 9 μμ και όποιος αντέξει, οι μουσικοί (το θηλυκό πως είναι;) ή οι χορευτές και χορεύτριες;

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

την Κυριακή ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ JAM

Πως είναι να χορεύεις με ηχητική συνοδεία από την τηλεόραση καθώς μεταδίδει εκλογικά αποτελέσματα; 
με τον Πρετεντέρη, την Τρέμη, τον Μπογδάνο, όλους να προσπαθούν να λυγίσουν την πραγματικότητα,..........




https://www.facebook.com/events/429479907200226/


Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Το πλοίο σαλπάρει

κάθε Τετάρτη στις 8 μμ 
από τις 21 Γενάρη για ένα μήνα, 
τα μαθήματα Contact Improvisation κάνουν μια νέα εκκίνηση,
αναγνωρίζοντας ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να ξεκινήσουν χορό και άνθρωποι που θα ήθελαν να ξαναγυρίσουν στις αρχές της εμπειρίας
Ξαναβλέπουμε την αρχή,
του σώματος,
και της σχέσης με το άλλο σώμα.
Ξαναμαθαίνουμε το πάτωμα,
ανακαλύπτουμε τη δομική στήριξη μέσω του σκελετού,
οικοδομούμε μέσω της αναπνοής την ευθυγράμμιση,
ερευνούμε τη σύνδεση μεταξύ των άκρων και του κέντρου,
καλλιεργούμε τη ροή στον χώρο, στον χρόνο και στην επαφη με τον άλλο.

Κατανοούμε την γλώσσα σαν σωματική πρακτική,
αντιλαμβανόμαστε τον συντονισμό του σώματος και του νου,
αλλά ταυτόχρονα εμβαθύνουμε στις αισθήσεις και στην απουσία βούλησης και δέσμευσης για να επιτρέπουμε στο ζώο μας να μας οδηγήσει στην επιβίωση απέναντι σε φυσικές προκλήσεις.
Με παιχνίδια ιδρώτα, ευκινησίας, θάρρους,
χτίζουμε μαλακή δύναμη,
για όλους και όλες
για να χορέψουμε
μήπως και φτάσουμε σε ένα νέο κόσμο μακριά από τις συνήθειες του Contact Improvisation

Κάθε Τετάρτη 21 Ιανουαρίου - 16 Φεβρουαρίου 8 μμ

Από τα πλοία δεν μπορούμε να πηδάμε έξω, μαζί θα ξεκινήσουμε και μαζί θα φτάσουμε,

τα μαθήματα θα είναι μόνο για όσους θέλουν να τα παρακολουθήσουν όλα.
κόστος: 25 ευρώ για τα 5 μαθήματα + ΦΠΑ

Για μεμονωμένα μαθήματα κάθε Σάββατο 4 - 6 μμ




Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Το Σάββατο 10 Ιανουαρίου δεν


θα γίνει μάθημα
Μπορείτε να έρθετε στο σεμινάριο στην Θεσσαλονίκη


Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Μετά το καλοκαίρι Τζαμ



Έρχεται η στιγμή όπου όλα τελειώνουν και όλα αρχίζουν, το σώμα ζεσταμένο από τον ήλιο του καλοκαιριού, κρατώντας επάνω του ακόμα λίγο νερό από όπου καταφέραμε να κολυμπήσουμε, απόκρυφες ή πηχτές παραλίες, δύσβατα ποτάμια, ανήκουστες λίμνες, τώρα ανυπομονεί να βουτήξει στον χορό.

Ταξιδέψαμε, ξαπλώσαμε, είδαμε τα αστέρια που μας υπενθύμισαν πως είμαστε μέρος ενός όλου, κάναμε ευχές, χορέψαμε σε πανηγύρια, μεθύσαμε, πατήσαμε αχινούς, συναντήσαμε ανθρώπους ενδιαφέροντες ή μη, μεθύσαμε, ερωτευτήκαμε, χωρίσαμε, χάσαμε, ιδρώσαμε, μάθαμε. Και τώρα ανά πάσα στιγμή, περιμένουμε να αντικατασταθεί ο βόμβος των τζιτζικιών με τον ήχο των σωμάτων.

Τώρα που το καλοκαίρι έχει ψήσει το δέρμα μας, έρχεται η στιγμή της απογραφής των σημαντικών γεγονότων όλης της χρονιάς και της επόμενης νέας αρχής. Είναι η στιγμή που είμαστε ανάμεσα σε αυτά που καταφέραμε, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, άλλοι καθόλου και σε όλα όσα όλοι θέλουμε.

Πώς μεταφερόμαστε από μία εποχή σε μία άλλη ;

Πώς μεταπηδάμε από μια κατάσταση σε μιαν άλλη ;

Τι κρατάμε από αυτήν την χρονιά, τι αφήνουμε να πέσει;

Πώς θα μεταφερθούμε από ένα σώμα σε ένα άλλο ;

Πώς θα μεταπηδήσουμε από μία πλάτη σε μιαν άλλη ;

Στην ταράτσα του Συνεργατικού Στούντιο / Λάθος Κίνηση, αποχαιρετούμε το φετινό καλοκαίρι με το μηνιαίο Τζάμ, την Κυριακή, τελευταία μέρα του Αυγούστου.

Αυτή την φορά ο Βαγγέλης Κρητικός θα φέρει τα ντραμς του, δύο κιθάρες και ένα πιάνο θα έρθουν με τους φίλους του, φέρτε κι εσείς το δικό σας μουσικό όργανο. Ο τέλειος συντονισμός θα είναι αναπόφευκτος όπως σε κάθε Τζάμ, μαζί με τα αστέρια που θα μας συνοδέψουν στην αρχή της νέας σεζόν.

31 Αυγούστου 9:00 μ.μ.
Συνεργατικό Στούντιο / Λάθος Κίνηση
Πλατεία Κουμουνδούρου 25 ( Πλατεία Ελευθερίας ) 7ος όροφος και πιο πάνω


 Αθηνά Κυρούση

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Free Jam (not) in Gaza / ταρατσαΤζαμ


(διαβάζεται ακούγοντας το Summer in the city)

Το καλοκαίρι όλα αδειάζουν,
η πόλη, οι δρόμοι, το μυαλό, τα απογεύματα, τα βράδια
ο χώρος εκεί δίπλα, από κάτω, από πάνω, εκεί που θα στηριχτώ αν πέσω, εκεί που θα σηκώσω, 
εκεί όπου θα συνεχίζομαι στην φυσική ροή των εμποδίων

το καλοκαίρι αναρωτιέμαι αν αυτό που νιώθω είναι ένα κενό ή η στιγμή που ο εσωτερικός μου χώρος επεκτείνεται

το καλοκαίρι είναι σκληρό, είναι η στιγμή που οι σχέσεις δοκιμάζονται στο σκληρό φως του, χωρίς τα όνειρα του φθινοπώρου και την υπομονή του χειμώνα

το καλοκαίρι νομίζουμε ότι δεν έχει στιγμές μοναξιάς αλλά προσέξτε τις φωτογραφίες σας, είναι ακριβώς η εποχή που το σώμα είναι εντελώς μόνο του, αιώνια ακινητοποιημένο στην στιγμή της βουτιάς στην θάλασσα που δεν θα ξαναβρεί, στεγνό παρά το αναψυκτικό στο χέρι, αγωνιώδες μέσα στα συμπλέγματα γέλιου στην παραλία, ήδη παλιό από την σπαταλημένη ρώμη εκείνη της στιγμής

Το Σάββατο 26 Ιουλίου στις 9 παρά 10 το βράδυ, την ωρα που πέφτει ο ήλιος, έχουμε το Τζαμ του Καλοκαιριού, όλοι όσοι μείναμε στην πόλη μαζί με τους μουσικούς απο την κολεκτίβα TIME.
Λίγο πριν φύγουμε για να πέσουμε στις σκληρές παραλίες, θα συναντηθούμε στον 7 ο όροφο,
στην ταράτσα του συνεργατικού στούντιο,
και θα εξερευνήσουμε από πού πάμε προς τα πάνω;






Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

no rain no rain

Αθήνα, 7 ώρες πριν το Tζαμ

Κάποιος εκεί πάνω δεν ήθελε να χορέψουμε ψηλά κοντά του, και έκανε ότι μπορούσε
αλλά δεν πτοούμαστε, το "ταράτσαΤζαμ" θα γίνει το άλλο Σάββατο 26 Ιουλίου

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

26 τόνοι ευθύνης

φωτογραφίες Εύα Τσαγκαράκη
28/6
λιγότερος ιδρώτας
επιπλέοντας 
ο καθένας και ο βράχος του
μπόμπες

μουσική "Summer" Lovin Spoonfull, War, Pink Floyd, Residents, Ten Years After

με Αθηνά, Ομάρ, Χριστίνα, Χριστίνα, Γεωργία Κατερίνα


12/6
Kαβάλα τα κύματα
μισό μάθημα 
συζήτηση για το πέταγμα αετού παρα πέντε, surf  kite
μισό μάθημα
διατηρώντας ισορροπία στο πάτωμα - ιστιοσανίδα μου
η φορά μου, ο αέρας μου
η αγκαλιά μου - χερούλι wind surf
είμαι ο αέρας σου είσαι ο αέρας μου
ο αέρας κάνει κύκλους ή το αντίθετο
νηνεμία

μουσική Beach Boys i get around
με Αθηνά, Μαρία, Βασίλη, Μαρίνα, Ελισάβετ, Σοφία



7/6
ο κύκλος
πάρε τ' όνομά μου, το βάρος μου, εμένα
κυλώντας στο πάτωμα, στο σώμα σου, στον χώρο, μέσα σε αγκαλιά 


μουσική της Ανω και Κάτω Αιγύπτου
με Αθηνά, Αλέξανδρο, Μαρία, Ομάρ


4/6
the edge of tomorrow
ξανά και ξανά, όλα είναι διαφορετικά
η επανάληψη σαν ευκαιρία εμβάθυνσης


μουσική This Is Not The End by Fieldwork
με Αθηνά, Εύα, Γίτσα, Χριστίνα, Βασίλη


21/5
για την Yana και τον Dimar
μάθημα στα Αγγλικά με Ρωσικη προφορά


μουσική Red Elvis Cosmonaut Petrov
με Yana, Dimar, Αθηνά, Χριστίνα, Μαρίνα, Βασίλη, Γίτσα, Σοφία

14/5
το κεφάλι στην λεκάνη
εγκόλπωση
 Calexico
με Μαρία, Χριστίνα, Μαρίνα, Βασίλη

11/5
'' Οσες φορες δεν ετρεξες να με σωσεις'' '' Οσες φορες δεν σου πα σαγαπω''
πως κάνεις επανάληψη στο contact
πως κυνηγάς, πως αφήνεις το βάρος σου,


Μανώλης Αναγνωστάκης

με Φανή, Χριστίνα, Ναπολέοντα, Μαρία, Αλεξάνδρα, Χριστίνα, Μαρία, Μαρίνα, Μαρίνα, Ομάρ, Μαρία


7/5
μους λεμόνι και ταχίνι, πορείες στο σώμα
αιωρήσεις


Captain Beefheart  Her eyes are a blue million  miles  

3/5
οι αδελφοί Μαρξ και το contact
isolations

30/4
η πλάτη με την Αθηνά

24/4
η λεκάνη σου/του
σαν δύο αυτιά ελέφαντα ή σαν μια πεταλούδα ή σαν τρύπια νερόμπαλα ή σαν μάσκα του ζορό
αιωρείται
μακραίνει/ανοίγει κυρίως όταν δέχεται βάρος


16/4
Μάθημα Πάσχα
Είσοδος στον χώρο/σώμα, ραίνοντας το σώμα του άλλου, πάνω σε ταπεινή πλάτη
Μυστικός δείπνος στο σώμα του άλλου
στα πόδια, συνέχεια
το φιλί του Ιούδα, πως εξαπατάμε
Σταύρωση, παίρνοντας και κουβαλόντας τον σταυρό
Ανήλθα εις ουρανούς
Το φώς της ανάστασης

με Αθηνά, Γίτσα, Μαρίνα, Μαρία, ΚωνσταντίναΟμάρ, Βασίλη


5/4
'' Το ενδιάμεσο '' Η σταγόνα που ταξιδεύει από τον Ουρανό στη Γη
Αθηνά
Doors Riders on the storm
με Αθηνά, ΧριστίναΟμάρ, Χριστίνα

2/4
Η ελάχιστη αγκαλιά

με Αθηνά, Μαρίνα, Δήμητρα, Ομάρ, Άννα, Αντώνη,  Κώστα χωρίς Γίτσα

30/3
Μπάλες, Αϊκίντο, Λέξεις. οτιδήποτε για να κινηθούμε με στόχο, να καταλάβουμε που πάέι ο άλλος και να διατηρήσουμε την αυτονομία μας

με Αθηνά, Νάντια, Γίτσα, Ομάρ, Πάνο,  Χριστίνα, Πάνο, Μαρίνα, Γεωργία, Μαρία, Χριστίνα από TIME,  


22/3
ένα έκτακτο εισαγωγικό μάθημα
αλευρώνω όλες τις επιφάνειες του σώματός μου
ανεβοκατεβαίνω σε όλη την κινοσφαίρα μου
ο τοίχος-πάτωμα, ο γύρω χώρος-τοίχος, το σώμα του άλλου τοίχος


μουσική: Guy Klucevsek
  
με Εύα, Γίτσα, Αντώνη, Ομάρ, Δήμητρα, Χριστίνα, Πάνο, Γεωργία, Σπύρο, Νικόλα από Φινλανδία, Μαρία, Μαριέτα, Χριστίνα από TIME,  



5/11
η μουσική είναι χώρος
ο χορός είναι απόφαση να επιβάλεις ισότιμα την ιστορία σου στον διάλογο με την μουσική
ένας σκηνοθέτης μπορεί να χορέψει
μουσική: Residents ,  Βαμβακάρης

με  Μαρίνα, Δήμητρα, Θένια, Αγάπη, Γίτσα, Χριστίνα, Βασίλη, Χάρη, Χάρη


30/11
σκηνοθέτης τοπίων, με ανθρώπινα σώματα στο κάδρο
αρνητικός χώρος
όταν στηρίζομαι σε σένα μπορούμε να δείρουμε όλο τον κόσμο
μουσική: Animals, We got to get out of this place

με  Μαρίνα, Ιωσήφ, Δήμητρα, Άννα, Χριστίνα, Μάνο, Μαρία, Σπύρο, Χάρη

27/11
Κουαρτέτο,
μας περιμένουν και στις δυό όχθες του ποταμιού
μουσική: Χάρης Μαγκωνάκης
με  Μαρίνα, Βασίλη, Χάρη και Ηλέκτρα

23/11
κουταλάκι motorhead σπρώχνω-πιάνω bob dylan κύμα David Burne Brian Eno δεν σ' αφήνω να σηκώσεις ούτε κεφάλι johnny Cash ποιος είναι από πάνω Leonard Cohen πλαστικός άνθρωπος Β 52'ς στηρίζομαι στο κεφάλι σου στηρίζομαι παντού led zeppelin σε σηκώνω όρθιος
ε καμιά φορά απλά χορεύουμε με μουσική που αγαπάμε

με  Θένια, Μαρίνα, Γίτσα, Ιωσήφ, Ναπολέων, Δήμητρα, Ιωάννα, Χάρη


20/11
συνέχεια, τι είναι φροντίδα; πως φροντίζεις κάποιον όταν αυτός ταυτόχρονα φροντίζει τον εαυτό του;
εμποδίζοντας το άλλο σώμα-νερό, το βοηθάς στην σπειροειδή κίνηση του
χαμηλές πτήσεις με σπειροειδή κίνηση
μουσική: Mi and l'Au και ένα τραγούδι της Rita Pavone

με  Θένια,  Σταυριάννα, Μαρία, Χάρυ, Μαρίνα, Γίτσα, Σοφία, Χάρη

16/11
Το μάθημα έγινε στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
https://www.facebook.com/events/623062494402033/?source=1
τα μάτια του ασφαλίτη του contact
μολότωφ αγάπης
με ορμή και βαρύτητα θα πάρουμε τα Χειμερινά ανάκτορα
εμπιστέψου μαζί στον πόνο
μουσική: David Bowie  Rebel rebel

χωρίς 183 που είχαν δηλώσει ότι θα έρθουν ήμασταν αρκετοί


14/11
rolling point της πατούσας
Πως φροντίζεις τον άλλο;
μουσική: Auri μουσική από΄την Λεττονία
με ανθρώπους που αντέχουν στην βροχή


9/11
αντίθετα με ότι εγώ ο ίδιος έχω πει πολλές φορές, το Contact Improvisation είναι για παραστάσεις και μπορεί να έχει πολιτική δύναμη και μπορεί να μπαίνει μέσα στην καρδιά του θηρίου και να ουρλιάζει τρομάζοντας το
http://www.flickr.com/photos/106763642@N04/sets/72157637569809504/
μουσική: "Money" διασκευή για μπουζούκι Χρήστος, μαντολίνο Σταύρος, γκάιντα Γιώργος, τρομπέτα Αντώνης, κρουστά Γιάννης, 

με  Θένια, Ναπολέοντα, Ανθή, Αγάπη, Σταυριάννα, Ιωάννα και


10/11
Το ευαίσθητο χάος, jam στην ημέρα Δωρεά
https://www.facebook.com/events/212584682247796/?ref_dashboard_filter=calendar

6/11
αγκάλιασέ με
με την λεκάνη σου

μουσική: Μάρκος  

με  Ανθή, Αγάπη, Ιωάννα, Μαρίνα, Δήμητρα,  Ελένη, Μαρύλια, Γίτσα, Βασίλη, Ηλέκτρα και άλλοι δύο αλλά


2/11
Λεκάνη θεέ μου, στήριξε με
στις δύσκολες ώρες που πρέπει να στηρίξω

Τip για κρυφούς αναγνώστες δασκάλους, όταν τα άκρα είναι πάντα στην γη και η λεκάνη στον αέρα περιέργως ο μαθητής καταλαβαίνει καλύτερα την επαφή στην λεκάνη και βάζει περισσότερη δύναμη 

μουσική:  Λώρι Άντερσον 

με  Ανθή, Αγάπη, Σταυριάννα, Ιωσήφ, Ιωάννα, Μαρίνα, Κατερίνα,  Άννα, Ελένη, Γίτσα, Ναπολέοντα, Κωνσταντίνο, Μαράνια, Εύα

30/10
Φρόντισε με
με κλειστά μάτια
μουσική:  Atom Heart Mother

με  Ιωάννα, Μαρίνα, Γίτσα, Θένια,  Ανθή,  Μαρύλια,  Κατερίνα,  Άννα,  Βασίλη,  Δήμητρα,  Μαρία,  Ελένη, Σταυριάννα 

26/10
οι ισομετρικές ασκήσεις σαν αγκυροβόλημα,  και αυτό σαν σημείο κατανόησης και αλλαγής,
10 διαφορετικές αρχές, 10 διαφορετικοί ορισμοί του χορού μας,
χορός μετά από τρέξιμο,
υποστηρίζοντας τις αρχές του άλλου,
δεν χορεύω αν δεν με αγαπάνε, δεν με αγαπάνε αν δεν ενδιαφέρονται, δεν ενδιαφέρονται αν δεν ονοματίζουν
μουσική:  Calexico 

με  Ιωάννα, Μαρίνα,  Ναπολέοντα, Χάρη,  την Αγάπη, την Γίτσα 


24/10
10 διαφορετικές αρχές, 20, 30, 47
μέχρι να ξεχάσεις ότι θες να υπάρχεις μόνο στην ευθεία του ματιού του θεατή,
τι είναι διαφορετικός χορός; τι καθορίζει έναν χορό;
Ας σοβαρευτούμε, ο δομημένος αυτοσχεδιασμός ως διαδικασία ανάληψης ευθύνης (ευχαριστώ Δήμο Δημητριάδη)

με Κ, Μ, Δ όλους όσους εμπιστεύονται,  οι υπόλοιποι ας κάνουν socialising νομίζοντας ότι κάνουν πολιτική


19/10
ο πολιτισμός μας άρχισε όταν το παιχνίδι αντικατέστησε την ιεροτελεστία  (Άγκαμπεν μέσω Δημήτρη Κοσμίδη εν μέσω ροκ ν ρολ)
μουσική:  Tom Waits, Hell broke Luce - Raised Right Men


με Θένια,  Ανθή,  Ιωάννα, Μαρύλια,  Μαρίνα,  Κατερίνα,  Άννα, Ναπολέοντα, Δήμητρα, Μαρία,  Μαρίνα, Χάρη,  την κοπέλα που μοιάζει στην Νατάσα, πάλι κάποια που ξεχνάω, με την Γίτσα που με στεναχώρησε πολύ, χωρίς την Εύα για πρώτη φορά σε πέντε χρόνια


17/10
Όταν χορεύω δεν πονάω
Αυθεντική κίνηση, σωματική επαφή και η πιό παλιά σας μνήμη πόνου


13/10
Τι είναι Jam; κατάληξη της ημέρας Δωρεά
https://www.facebook.com/events/403708016425130/?ref_dashboard_filter=calendar

10/10
Πως θα συνδυάσουμε την ειλικρίνεια, την καθαρή αφηγηματικότητα αλλά και ενδοστρέφεια της Αυθεντικής κίνησης με την απόλαυση του να φτάνεις στα σωματικά όρια;
μουσική:  Ramin Djawadi & Tom Morello, Pacific Rim

με την Βασιλική, την Ανθή, την φίλη της που είναι καλή χορεύτρια, την Ελίνα, Πωλίνα, Εύα, Θένια, Μαρία,  Μαρίνα, την Νατάσα, Λουσία, Γίτσα, την κόρη της γειτόνισσας μου και πάλι κάποια που ξεχνάω

5/10
Λαχταρώ

με την Ανθή, την Ιωάννα, Εύα, Ναπολέοντα, Ιωσήφ, Κωνσταντίνο, Θένια, Μαρία,  Μαρίνα, Χάρη, Γίτσα, Χριστιάννα, Μαρίλια και κάποια που ξεχνάω

28/9
Επιπλέοντας στον αέρα
ανάσκελα
μουσική:  16  Horsepower

με την Εύα, Ναπολέοντα, Ιωσήφ, Κωνσταντίνο, Θένια, Μαρία, Λουσία, Κατερίνα, Μαρίνα, Ιωάννα, Ανθή, Χάρη, Γεωργία, Μαράνια, Γίτσα, Χριστιάννα, Μαρίλια, την Γίτσα και κάποια που ξεχνάω

26/9
Ο φόβος.
Αντιμετωπίζοντάς τον την ίδια στιγμή με την Γίτσα και άλλες μαθήτριες που έμειναν στην πορεία.  Τρέχοντας καταπάνω στο άλλο σώμα, αποφεύγοντας, συνδυάζοντας en dehors με Aikido, χτυπώντας, μη χάνοντας επαφή, οδηγώντας με κλειστά μάτια, παίρνοντας αποφάσεις
μουσική: "I can hear her fighting with her self" Jonathan Richman

με την Εύα, Βασιλική, Ιωσήφ, Λουσία, Κατερίνα, Μαρίνα, Ιωάννα, Ανθή

22/9
Τρέχουμε/αλλάζουμε κατευθύνσεις/κυλάμε σαν νερό
όλοι κάνουμε τις ίδιες κινήσεις αλλά ζούμε διαφορετικές ιστορίες
μουσική: Einstein on the beach Philip Glass

Εύα, Βασιλική και η φίλη της, Ναπολέων και η χορεύτρια σε λάθος σχολή, Ιωσήφ, Γίτσα, Λουσία, Λιάνα, Κατερίνα και η

18/9
Πήγαμε στην πορεία και μετά ήρθαμε για μάθημα
οι καθημερινές κινήσεις όταν γίνονται σε όλη την κινο-σφαίρα μας και σε επαφή με το άλλο σώμα μας τροφοδοτούν με άλλα νοήματα
μουσική: φολκ από την Μολδαβία
10 τόνοι μείον την Γίτσα 

14/9 Πρώτο μάθημα της χρονιάς

Το νερό,
όσο και βαρύ να είναι, δεν το ρίχνουμε, το αφήνουμε να χυθεί
26 άτομα

το νερό σαν την υγρασία διαχέεται προς όλες τις κατευθύνσεις
26 άτομα εκ των οποίων τα περισσότερα δεν είχαν ξανακάνει contact

το νερό  είναι στους διαδρόμους/διαδρομές του σώματός μας
26 ανοιχτά χαμόγελα και χαμογελαστά σώματα

το νερό το κουβαλάμε καθισμένοι, καθισμένοι το ακολουθούμε από όλες τις αρθρώσεις μας
26 γυναίκες και άντρες με φαρδιές λεκάνες

μαζεύουμε το νερό στις γούβες του ιερού οστού μας και τις κοίτες των καπουλιών μας
πηδώντας πάνω στον άλλο, μεταφέροντας τον σαν να είναι από νερό
26 που ήπιαν νερό

και μετά σκεφτόμουν ότι είναι μεγάλη ευθύνη, 26 χαμόγελα επέλεξαν να χύνονται προς όλες τις κατευθύνσεις, ακούγοντας το σώμα και ελαχιστοποιώντας τις συνειδητές αποφάσεις , μεγενθύνοντας τον χρόνο, αφήνοντας και σηκώνοντας τόνους βαρύτητας, λέγοντας ένα μόνο "σ' ευχαριστώ που σηκώνεις το βάρος μου"
είναι βαριά ευθύνη να οδηγήσω αυτούς τους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν αυτά που ελπίσαν όταν επέλεξαν
πρέπει να σταματήσω να γράφω και να κάτσω να δουλέψω

μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου


ce