Μετά από απαίτηση σας το μάθημα της Τετάρτης 19 Ιουνίου θα γίνει στην ΕΡΤ.
Το γρασίδι είναι ξερό, η μουσική (που ζητάτε συνέχεια) έχει ρυθμό, στην άκρη αριστερά έχει χώρο για να μην μας θεωρήσουν επιδειξιομανείς new age.
Μόνο τυπικό πρόβλημα σας ότι θα δώσω μια μόνο φανερή οδηγία,
το ουσιαστικό πρόβλημα, που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε: τι χορεύουμε σε τέτοιους χώρους και στιγμές.
Για όσους ενδιαφέρονται, κάντε κλικ από κάτω στα σχόλια
και πήγαμε στην ΕΡΤ
και....
Ε: ντρέπομαι να χορέψω, θα φανεί σαν κάτι αυτάρεσκο και αυτιστικό, ο χορός γυρνάει συνήθως προς τα μέσα,
Γ: γιατί τα πανό κατέχουν εύκολα τον χώρο και ένα σώμα δεν μπορεί; είναι ότι είναι άψυχα; ότι εμπεριέχουν λόγο;
Αε: γιατί μόνο οι λαϊκές και αναγνωρίσιμες φόρμες χορού μπορούν να γίνουν αποδεκτές;
Β: άμα υπήρχαν ΜΑΤ δεν θα είναι πρόβλημα να χορέψω επάνω τους,
Ν: γιατί χορεύουμε εδώ;
τι σχέση έχουμε με το περιβάλλον;
Πως μπορείς να υπάρξεις; όταν η δομή είναι τόσο συγκεκριμένη, χωρικά αλλά και πολιτικά, πως μπορείς να είσαι δίπλα σε μια εξέδρα, στημένη από τους συνδικαλιστές, την οποία οι θεατές κοιτάζουν.
Ε: Το ότι η πλειοψηφία ήταν κορίτσια αυτό δημιουργεί μια ηδονοβλεπτική στάση από τους θεατές.
Ε: Άμα ήμασταν πολλοί, θα δημιουργούσαμε ένα σύνολο το οποίο οι απ' έξω θα σεβόντουσαν λόγω όγκου.
Αθ: Θα ήθελα να δοκιμάζαμε για να δούμε πως θα επηρέαζε το κοινό ανάλογα με τον διαφορετικό χώρο που θα πηγαίναμε
Το γρασίδι είναι ξερό, η μουσική (που ζητάτε συνέχεια) έχει ρυθμό, στην άκρη αριστερά έχει χώρο για να μην μας θεωρήσουν επιδειξιομανείς new age.
Μόνο τυπικό πρόβλημα σας ότι θα δώσω μια μόνο φανερή οδηγία,
το ουσιαστικό πρόβλημα, που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε: τι χορεύουμε σε τέτοιους χώρους και στιγμές.
Για όσους ενδιαφέρονται, κάντε κλικ από κάτω στα σχόλια
και πήγαμε στην ΕΡΤ
και....
Ε: ντρέπομαι να χορέψω, θα φανεί σαν κάτι αυτάρεσκο και αυτιστικό, ο χορός γυρνάει συνήθως προς τα μέσα,
Γ: γιατί τα πανό κατέχουν εύκολα τον χώρο και ένα σώμα δεν μπορεί; είναι ότι είναι άψυχα; ότι εμπεριέχουν λόγο;
Αε: γιατί μόνο οι λαϊκές και αναγνωρίσιμες φόρμες χορού μπορούν να γίνουν αποδεκτές;
Β: άμα υπήρχαν ΜΑΤ δεν θα είναι πρόβλημα να χορέψω επάνω τους,
Ν: γιατί χορεύουμε εδώ;
τι σχέση έχουμε με το περιβάλλον;
Πως μπορείς να υπάρξεις; όταν η δομή είναι τόσο συγκεκριμένη, χωρικά αλλά και πολιτικά, πως μπορείς να είσαι δίπλα σε μια εξέδρα, στημένη από τους συνδικαλιστές, την οποία οι θεατές κοιτάζουν.
Ε: Το ότι η πλειοψηφία ήταν κορίτσια αυτό δημιουργεί μια ηδονοβλεπτική στάση από τους θεατές.
Ε: Άμα ήμασταν πολλοί, θα δημιουργούσαμε ένα σύνολο το οποίο οι απ' έξω θα σεβόντουσαν λόγω όγκου.
Αθ: Θα ήθελα να δοκιμάζαμε για να δούμε πως θα επηρέαζε το κοινό ανάλογα με τον διαφορετικό χώρο που θα πηγαίναμε